.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع میکروفون رسایی هنگام انتقاد از مطهری

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) در تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 آئین‌نامه داخلی پارلمان، اظهار داشت: همه دوستان می‌دانند که مجلس هشتم آخرین روزهای عمر خود را سپری می‌کند و باید خاطرات خوشی از این مجلس در ذهن مردم باقی بماند.

وی افزود: اکثریت نمایندگان مجلس هشتم با هر طیف و سلیقه‌ای در عین حال که نسبت به برخی امور، انتقاداتی دارند و این انتقادات خود را در قالب نطق‌ها و تذکرات بیان کرده‌اند اما همواره ادب را رعایت کرده‌اند.

رسایی ادامه داد: اگر کسی از جاده انصاف هم خارج شده باشد، بی‌ادبی نکرده است اما متاسفانه در روزهای آخر مجلس هشتم، بیاناتی گفته می‌شود که درست نیست.

پس از این سخنان رسایی، محمد‌رضا باهنر نایب رئیس اول پارلمانی از رسایی خواست که اجازه دهد او جمله‌ای را مطرح کند اما رسایی اصرار داشت سخنان خود را به اتمام برساند. در نهایت باهنر گفت: قرار همیشگی ما این بوده که تذکرات این چنینی در پایان جلسه علنی مجلس مطرح شود.

پس از این جمله باهنر، رسایی مجددا از باهنر می‌خواست که اجازه دهد او تنها یک جمله کوتاه را مطرح کند اما باهنر می‌گفت: این تذکرات باید در پایان جلسه مطرح شود.

سپس باهنر به رسایی اجازه مطرح کردن جمله‌اش را داد و رسایی گفت: چطور مدعی‌العموم وقتی آقای قدیری ابیانیه در قم سوالی می‌کند، مدعی‌العموم وارد می‌شود اما...

پس از این جمله رسایی، باهنر بلافاصله از رسایی خواست که سخنانش را ادامه ندهد و تذکر خود را در پایان جلسه مطرح کند اما رسایی باز از باهنر می‌خواست که اجازه به اتمام رساندن جمله اش را مطرح کند ولی باهنر اجازه نداد و به اتاق فرمان مجلس دستور داد که تریبون و میکروفن رسایی را قطع کند.

احتمالاً اشاره حمید رسایی نماینده تهران به سخنان روز یکشنبه علی مطهری نماینده تهران در نطق میان دستورش بود که با واکنش شدید نمایندگان مجلس، دانشگاهیان و برخی مسئولان مواجه شد.

به گزارش فارس، پس از قطع میکروفن رسایی توسط باهنر، مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران از صندلی خود برخاست و با صدای بلند سخنانی را مطرح و نسبت به این اقدام باهنر به شدت اعتراض کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
اگر سخنان به نفع باهنر بود هیچگاه دستور قطع میکروفون را نمی داد. حرف حق همیشه تلخ است
محمود شاوشی 2 خرداد 1391
در ماجراجویی وسفسطه گری این دو نفر در مجلس اصلا بحثی نیست.همه می دانند که اینهاکی هستند، واز کی دستور می گیرند به ظاهر خودرا مطیع ولی امر مسلمین می دانند .فقط شعاری بیش نیست.
------ 2 خرداد 1391
همون کوچیک زاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.